CERITA ATURCARA VALENTINE DAY


post nie aq buat tepat pada jam 12.00 tghmalam bersamaan dengan 14 feb iaitu hari kekasih law orang putihnya valentine day. aku nk cerita sikit r atucara malam valentine day mengikut pada perkembangan semasa dunia sekarang nie..betul x betul korg layan je r sendiri,zasss(cm melodi la plak)


perkara pertama yg couple akan wat pada malam valentine nie mestilah kluar makan kan..nie kalau xromantik mana pon mesti tempat date dye kua makan law xdpt restoran mahal2 pon kdai mamak pon jadi r..yg penting makan..nie nk wat romantik r mse tgh sdap2 mkn 2 ape lagi mula r kluarkan kata2 manis,ckp nie r 2 r n last mase nk endimg makan ny r bab yg plg best aku ckp yg si laki ny ad r ltak cincin ke o pe2 lah dalam mknn ppuan 2..mesti ppuan 2 teruja sampai berangan naik ke langit...hahahaha


lepas makan xkan nk terus balik lak an,msty r dok lpak2 dlu bru r best n seronok an..lokasi mlepak plak mestilah kt tempat yg romantik cm kt tepi laut,tasik n ape2 lagi r bb aku nk cakap bnyak pon bukan aku nie mat jiwang pon..masa kt tempat cmnie r laki bg kata2 manis dowg bb nk makan si ppuan nie bb xkn da kuar modal bnyk2 stkt dapat kua je an rugi r mcm 2..mula si laki bagi ayat baik punya smpi minah ny cair cam ais bawah matahari terik..korg sendir paham r ea law ppuan da makan pujuk rayu pe yg akan jadi an..

babak kt sini ad dua kes iaitu yang lepas dan yg kne tgkap..law yg kne tgkp  2 kompom r kne denda an xpon kne nikah terus..tapi pe kes lak yg lepas nie an..



jgn ada kes cmni lak da r...pe2 pon kte tggu dan lihat perkembangan y dalam bulan 11 dan 12 nti k..

sekian warkah dari aku..

No comments:

Post a Comment