LIVERPOOL MENANG LAWAN CHELSEA(HAHAHAHA)


walaupun aku penyokong tegar MU tapi tiba2 saje aku sokong LIVERFOOL malam tadi, bukannya apa pun tapi sebab xnk chelsea dapat mata team kesayangan aku 2 r(hahahaha).. LIVERFOOL  menang 1-0 di stamford bridge..da jelas kat sini yang chelsea mmg da xd hrapn nk kejar mata MU...

nie r muka pengegaq gawang peter cech,pemain asal portugal yg dibeli ketika musim panas hari itu..kalau pemain nie masok MU lagi gemilang aku rasa..apesal la ko masuk LIVERFOOL ..



Aku ingat Torres akan wat gol kali pertama tok chelsea kt bekas majikan dy,rupenya dy yg dimalukan oleh LIVERFOOL.. Agaknya bila Torres nie nk meledak gol tok CHELSEA? xkan r masa lwan MU lak,sesangat r mustahil untuk membolosi gawang van der sar..


perlawanan nie turut disaksikan oleh jurulatih Englan iaitu Fabio Capello dan bekas kapten England, David Beckham..agak y carlo ancelloti nak beli beckhama lak kot lpas nie(hahahahaha). CHElSEA law beli messi ngn CR7 pon blom tntu hebat lagi..

apa2 pon "glory2 MU"

No comments:

Post a Comment