PERLEKEHAN TERHADAP PELAJAR POLITEKNIK


sebenarnya benda nie da lme berlaku tapi aku cuba bangkitkan disini tentang perlekehan sesetengah individu terhadap pelajar politeknik. pada permulaannya aku x layan pun cerita nie tapi lepas dapat info yg penuh baru aku tahu sebenarnya


minah ni la yang mencetuskan kontrovesi:


bb5 183x300 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK bb4 300x264 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
*pesanan aku: Lainkali nak taip comment berfikir dulu sebelum tulis.. guna otak sikit lain kali ok!.
………………………………………………………………………………………………………………………

Yang ni pulak menyibuk nak cari publisti murahan:


budak bodo 296x300 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK bb3 300x159 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
*Pesanan aku: masuk la AF ke Mentor ke atau apa2 reality show.. jangan la kejar glamer guna publisiti murah camni.
……………………………………………………………………………………………………………………

Yang mamat ni pulak sungguh angkuh dan riak:


bb 285x300 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
bb1 300x237 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
bb2 300x154 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
bbb 283x300 PENGHINAAN KEATAS PELAJAR POLITEKNIK
*Pesanan aku:  kalau iye pun ko dah berjaya tapi beringat la, jangan la sombong sangat. langgit tak selalunya cerah. Orang yang berjaya biasanya orang yang bijak.. aku rasa kau belum cukup bijak lagi tuk berjaya.
....................................................................................................................................................................
p/s: aku dulu dapat tawaran dari Universiti terkenal kat malaysia dan sambung belajar bawah SPA tapi aku pilih politeknik
credit : INFOzi.com

No comments:

Post a Comment