JELAJAH SATU MALAYSIA

gempar memang gempar sebab aku keluar tv3 semasa berita jelajah satu malaysia walaupun aku cuma duduk tepi je tgok live show tp tv3 sempat jugak tgkap gambar aku masuk tv. mood : gila..

aku sempat gak snap beberapa gambar untuk di upload kedalam blog ny berkaitan dengan jelajah satu malaysia ny..

dengan berlangsungnya berbasikal nie telah menyebabkan waktu rehat aku lambat kerana disebabkan kereta yang dinaiki tidak dapat begerak disebabkan jem yg memakan masa hampir sejam..



lama juga aku nak tggu munculnya basikal yg pertama,berpeluh aku dibuatnya tapi nasib baik aku nie jenis oranga yang wangi.wawawwa..




masa aku tengok kereta pengiring pon da sampai aku pk da xd peserta lagi,rupanya ada lagi yang tercicir kat belakang. kesian lak aku tengok mamat yg last nie bab muka pon nmpk lesu je





sampai disini sahaja coretan aku pada malam ini..

No comments:

Post a Comment