PUASA?PIZZA?

sepanjang perjalanan nak pergi kerja aku pk ape hadiah aku nk bagi kat si akak nie ek(hari nie aryjady dy)..aku terus b'pk sambil membawa moto(wave100) dengan machonya tanpa memikirkan kawasan yang berliku-liku(musim ujan jalan jadi lubang2)..kek?bru je mkn ar2..ala..


sampai j tempat keje aku da nmpk da moto si ila,dy asek dtg awal j(ke aku slalu datang lambat)..dengan penuh kegemilangan aku mlangkh menaiki satu persatu anak tgge..tap tap tap(suspen)..buka2 pntu pejabat je nmpak si akak ngn si ila ngh potpetpotpet,xlen xbukan msty cerita pasal zaman muda2 dowg..aku cm biasa r wat keje rutin aku agkt air accond(berat seyh air baldi)..


lepas buang air semua 2 ape lagi aku lepak lah ngan dowg,tup2 tgh ckp2 si akak ley gtaw yg dy pose,aku terus sampuk"saya baru nk belanja akak"(dalam hati yahoo jimat duit aku).."ingat nk blnje nasi ayam baser,sedap 2".si akak"xpe r nizam akak mmg niat nk pose ny"..si iala sampuk"bukalah kak,besok2 je pose"..si akak tetap dengan pendirian dy..




tepat pkol 12.30 bos aku masok opis"ain,komputer 2 nanti saya baru amek,orang kedai mati"..si boss buka pintu opis dengan beso"pe kene boss nie kuarlah aircond nie nti..si boss"ain amek pizza 2"..si akak"tok siapa ny?"(buat2 xtaw plak)..si boss"saya terbaca ic awak td,aryjd awk an?law bukan sya makan"..si akak"terima kasih"..aku apa lagi"yok r makan kak",,"law akak xmakan kte pon malas makn r"..si akak"akak puasa"(xley jadi nie law aku xbuka abis kena bedal pizza ny ngn dak2 ny).."yela,akak makan"...aku ngn si ila"hahahahaha"

No comments:

Post a Comment