CARA BELAJAR SEKS DENGAN CEPAT DAN MUDAH

AMARAN: Kanak-kanak dibawah umur 14 tahun dan kebawah dilarang membaca entry ini. Entry mengandungi perkara-perkara lucah ringan dan tidak terlampau. Jangan kau ingat nie  entry pasal Sex in the City pulak. Budak bawah umur kalau dah nak bace jugak tak leh nak buat ape lah.
Pada pendapat aku pelajaran seks kat sekolah tak berkesan langsung sebab dulu aku tak paham pon. Biologi harus di hentikan sebab kos yang aku sekarang amek takde kene mengene langsung dengan Biologi pon. sigh~  penat cikgu ajar seminggu pasal seks bab satu tingkatan 4 yang ade sperma dengan ovum tuh. aku mintak tunjukkan amali dye tak nak pulak buat. Asyik blajar teori jer tak best lah. belah katak boleh pulak tuh.

aku masih tak dapat bayangkan sampai lah aku berumur 20 tahun sekarang.(suci kan,otak aku?) Sepatotnyer cikgu boleh bagi anak murid paham dalam mase 5 minit jer. Aku akan bantu korang untuk paham sebab gambar nie gune bahase penjajah. Korang pon tahu aku benci bahase penjajah kan? so, berterime kasih kat  uncle wikipedia dengan pakcik google translate.^_^
seks yang normal lelaki dan perempuan
yang nie untuk hubungan sejenis lelaki dengan lelaki
yang nie untuk hubungan sejenis perempuan dengan perempuan
seks dengan kaum yang berlainan. semestinye yang lebih gelap lah
seks dengan 1 perempuan dan ramai lelaki
seks antara ramai perempuan dengan satu lelaki. yang nie syok beb jadi lelaki ^_^
seks antara 1 lelaki dengan 2 orang perempuan
seks antara 2 orang lelaki dengan 1 perempuan
Tuhan bagi dye anugerah sebab dapat yang besar punyer
seks dengan yang ade kemampuan yang kecil jer
seks dengan tidak memakai kondom
mosturbasi atau buat sendiri bagi perempuan
yang nie posisi terbalik.
yang nie kirira sebagai perogol kanak-kanak
menggunakan pill perancang
seks dengan lelaki tua
lelaki tua yang menggunakan ubat untuk kekal berfungsi
mosturbasi atau buat sendiri bagi lelaki
bertukar-tukar awek
bagi lelaki yang suke hardcore atau lasak
melanggan pelacur


aku harap korang dapat paham penjelasan singkat yang aku berikan.kalau ade ape-ape yang tak paham pasal seks.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment